Logo
Menoo Legal

Politica de confidențialitate


 

Această notificare de confidențialitate pentru CRISPOSOFT SRL (care operează sub numele de Menoo) ("Menoo," "noi," "ne," sau "ale noastre"), descrie cum și de ce am putea colecta, stoca, utiliza și / sau împărtăși ("procesa") informațiile dumneavoastră atunci când utilizați serviciile noastre ("Servicii"), cum ar fi atunci când:

  • Vizitați site-ul nostru la https://menoo.eu, sau orice alt site deținut de noi care face referire la această notificare de confidențialitate.
  • Descărcați și utilizați aplicația / aplicațiile noastre, cum ar fi aplicația noastră mobilă - Menoo Waiter, sau orice altă aplicație deținută de noi care face referire la această notificare de confidențialitate.
  • Interactionați cu noi în alte moduri conexe - inclusiv vânzări, marketing sau evenimente.

Aveți întrebări sau nelămuriri? Lecturarea acestei notificări de confidențialitate vă va ajuta să înțelegeți drepturile și opțiunile dvs. de confidențialitate. Dacă nu sunteți de acord cu politicile și practicile noastre, vă rugăm să nu utilizați Serviciile noastre. Dacă aveți încă întrebări sau nelămuriri, vă rugăm să ne contactați la contact@menoo.eu.

REZUMATUL PUNCTELOR CHEIE

Ce informații personale procesăm? Când utilizați Serviciile noastre, putem procesa informații personale în funcție de modul în care interacționați cu Menoo și Serviciile, alegerile pe care le faceți și produsele și funcțiile pe care le utilizați.

Procesăm informații personale sensibile? Nu procesăm informații personale sensibile.

Primim informații de la terți? Nu primim informații de la terți.

Cum procesăm informațiile mele? Procesăm informațiile dumneavoastră pentru a furniza, îmbunătăți și administra Serviciile noastre, pentru a comunica cu dumneavoastră, pentru securitate și prevenirea fraudelor și pentru a respecta legea. Putem procesa, de asemenea, informațiile dumneavoastră în alte scopuri cu acordul dumneavoastră. Procesăm informațiile dumneavoastră doar atunci când avem un motiv legal valabil să o facem.

În ce situații și cu ce părți împărtășim informații personale? Putem împărtăși informații în situații specifice și cu anumite terțe părți.

Cum păstrăm informațiile dumneavoastră în siguranță? Avem procese și proceduri organizaționale și tehnice în loc pentru a proteja informațiile dumneavoastră personale. Cu toate acestea, nicio transmisie electronică prin internet sau tehnologie de stocare a informațiilor nu poate fi garantată 100% sigură, deci nu putem promite sau garanta că hackerii, infractorii cibernetici sau alte părți neautorizate nu vor reuși să învingă securitatea noastră și să colecteze, acceseze, fure sau modifice incorect informațiile dumneavoastră.

Care sunt drepturile dumneavoastră? În funcție de locul în care vă aflați geografic, legea aplicabilă privind protecția datelor poate însemna că aveți anumite drepturi referitoare la informațiile dumneavoastră personale.

Cum îmi exercit drepturile? Cea mai simplă modalitate de a vă exercita drepturile este prin contactarea noastră la adresa contact@menoo.eu. Vom lua în considerare și vom acționa în conformitate cu orice solicitare în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor.

1. CE INFORMAȚII COLECTĂM?

Informații personale pe care ni le dezvăluiți

Pe scurt: Colectăm informații personale pe care ni le furnizați voluntar.

Colectăm informații personale pe care ni le furnizați voluntar atunci când vă înregistrați pe Servicii, manifestați un interes pentru a obține informații despre noi sau despre produsele și serviciile noastre, când participați la activități pe Servicii sau în orice alt moment când ne contactați.

Informații personale furnizate de dumneavoastră. Informațiile personale pe care le colectăm depind de contextul interacțiunilor dumneavoastră cu noi și cu Serviciile, alegerile pe care le faceți și produsele și funcțiile pe care le utilizați. Informațiile personale pe care le colectăm pot include următoarele:

  • nume
  • numere de telefon
  • adrese de email
  • nume de utilizator
  • parole
  • adrese de facturare

Date de plată. Putem colecta date necesare pentru a procesa plata dvs., dacă faceți achiziții, cum ar fi numărul instrumentului de plată (cum ar fi un număr de card de credit) și codul de securitate asociat instrumentului de plată. Toate datele de plată sunt stocate de Stripe. Puteți găsi link-urile privind notificările lor de confidențialitate aici: https://stripe.com/privacy.

Datele aplicației. Dacă utilizați aplicațiile noastre, putem colecta, de asemenea, următoarele informații, dacă alegeți să ne oferiți acces sau permisiune:

  • Acces dispozitiv mobil. Putem solicita acces sau permisiune pentru anumite funcții ale dispozitivului dvs. mobil, inclusiv bluetooth-ul, stocarea, camera și alte caracteristici. Dacă doriți să schimbați accesul sau permisiunile noastre, puteți face acest lucru în setările dispozitivului dvs.
  • Date dispozitiv mobil. Colectăm automat informații despre dispozitiv (cum ar fi ID-ul, modelul și producătorul dispozitivului dvs. mobil), sistemul de operare, informații despre versiunea și configurarea sistemului, numerele de identificare ale dispozitivului și aplicației, tipul și versiunea browser-ului, modelul hardware-ului, furnizorul de servicii Internet și/sau operatorul de telefonie mobilă, și adresa Protocolului Internet (IP) (sau serverul proxy). Dacă utilizați aplicațiile noastre, putem colecta, de asemenea, informații despre rețeaua de telefonie mobilă asociată cu dispozitivul dvs. mobil, sistemul de operare sau platforma dispozitivului dvs. mobil, tipul de dispozitiv mobil pe care îl utilizați, ID-ul unic al dispozitivului dvs. mobil și informații despre caracteristicile aplicațiilor noastre la care ați accesat.
  • Notificări push. Putem solicita permisiunea de a vă trimite notificări push referitoare la contul dvs. sau anumite funcții ale aplicațiilor. Dacă doriți să renunțați la primirea acestui tip de comunicare, puteți dezactiva aceste notificări în setările dispozitivului dvs.

Aceste informații sunt necesare în principal pentru menținerea securității și funcționării aplicațiilor noastre, pentru remedierea problemelor și pentru scopuri interne de analiză și raportare.

Toate informațiile personale pe care ni le furnizați trebuie să fie reale, complete și precise, iar dvs. trebuie să ne notificați cu privire la orice modificare a acestor informații personale.

Informații colectate automat

Pe scurt: Unele informații - cum ar fi adresa dvs. de Protocol Internet (IP) și/sau caracteristicile browser-ului și dispozitivului - sunt colectate automat atunci când vizitați serviciile noastre.

Colectăm automat anumite informații atunci când vizitați, utilizați sau navigați pe Serviciile noastre. Aceste informații nu dezvăluie identitatea dvs. specifică (cum ar fi numele sau informațiile de contact), dar pot include informații despre dispozitivul și utilizarea, cum ar fi adresa IP, caracteristicile browserului și dispozitivului, sistemul de operare, preferințele de limbă, URL-urile de referință, numele dispozitivului, țara, locația, informații despre modul și momentul în care utilizați Serviciile noastre și alte informații tehnice. Aceste informații sunt necesare în principal pentru menținerea securității și funcționării Serviciilor noastre și pentru scopuri interne de analiză și raportare.

La fel ca multe alte afaceri, colectăm informații prin intermediul cookie-urilor și a tehnologiilor similare. Puteți afla mai multe despre acest lucru în Cookie Policy.

Informațiile pe care le colectăm includ:

  • Date de jurnal și utilizare. Datele de jurnal și de utilizare sunt informații legate de servicii, diagnostice, de utilizare și de performanță pe care serverele noastre le colectează automat atunci când accesați sau utilizați Serviciile noastre și pe care le înregistrăm în fișierele de jurnal. În funcție de modul în care interacționați cu noi, aceste date de jurnal pot include adresa IP, informații despre dispozitiv, tipul și setările browserului și informații despre activitatea dvs. în Servicii (cum ar fi marcajele de dată/oră asociate cu utilizarea dvs., paginile și fișierele vizualizate, căutările și alte acțiuni pe care le efectuați, cum ar fi caracteristicile pe care le utilizați), informații despre evenimentele dispozitivului (cum ar fi activitatea sistemului, rapoarte de eroare (uneori numite "dizgrații de prăbușire") și setările hardware).
  • Datele Dispozitivului. Colectăm date ale dispozitivelor, cum ar fi informații despre computerul, telefonul, tableta sau alt dispozitiv pe care îl utilizați pentru a accesa Serviciile. În funcție de dispozitivul folosit, aceste date ale dispozitivului pot include informații precum adresa IP (sau serverul proxy), numerele de identificare ale dispozitivului și aplicației, locația, tipul de browser, modelul hardware-ului, furnizorul de servicii internet și/sau operatorul de telefonie mobilă, sistemul de operare și informații despre configurația sistemului.

2. CUM PROCESĂM INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ?

Pe scurt: Procesăm informațiile dvs. pentru a furniza, îmbunătăți și administra serviciile noastre, pentru a comunica cu dvs., pentru securitate și prevenirea fraudelor și pentru a respecta legea. Putem procesa, de asemenea, informațiile dvs. pentru alte scopuri cu consimțământul dvs.

Procesăm informațiile dvs. personale pentru o varietate de motive, în funcție de modul în care interacționați cu Serviciile noastre, inclusiv:

  • Pentru a facilita crearea și autentificarea contului și pentru a gestiona conturile utilizatorilor. Putem procesa informațiile dvs. astfel încât să puteți crea și conecta la contul dvs., precum și să menținem contul dvs. într-o stare de funcționare.
  • Pentru a furniza și facilita furnizarea de servicii utilizatorului. Putem procesa informațiile dvs. pentru a vă oferi serviciul solicitat.
  • Pentru a răspunde la întrebările utilizatorilor / pentru a oferi suport utilizatorilor. Putem procesa informațiile dvs. pentru a răspunde la întrebările dvs. și pentru a rezolva orice probleme potențiale pe care le puteți avea cu serviciul solicitat.
  • Pentru a îndeplini și gestiona comenzile dvs. Putem procesa informațiile dvs. pentru a îndeplini și gestiona comenzile, plățile, returnările și schimburile efectuate prin intermediul Serviciilor.
  • Pentru a permite comunicările între utilizatori. Putem procesa informațiile dvs. dacă alegeți să utilizați oricare dintre ofertele noastre care permit comunicarea cu un alt utilizator.

3. PE CE BAZE LEGALE NE BAZAM PENTRU PROCESAREA INFORMATIILOR DVS.?

Pe scurt: Procesam informatiile dvs. personale doar atunci cand credem ca este necesar si avem un motiv legal valabil (adica o baza legala) pentru a face acest lucru in conformitate cu legea aplicabila, cum ar fi consimtamantul dvs., respectarea legilor, furnizarea serviciilor sau indeplinirea obligatiilor noastre contractuale, protejarea drepturilor dvs. sau indeplinirea intereselor noastre legitime.

Daca sunteti situat in UE sau Marea Britanie, aceasta sectiune se aplica si dvs.

Regulamentul general privind protectia datelor (RGPD) si RGPD din Marea Britanie ne obliga sa explicam bazele legale valabile pe care ne bazam pentru a procesa informatiile dvs. personale. Ca atare, ne putem baza pe urmatoarele baze legale pentru a procesa informatiile dvs. personale:

  • Consimtamantul. Putem procesa informatiile dvs. daca ne-ati dat permisiunea (adica consimtamantul) de a utiliza informatiile dvs. personale pentru un anumit scop. Puteti retrage consimtamantul in orice moment.
  • Executarea unui contract. Putem procesa informatiile dvs. personale atunci cand credem ca este necesar pentru a indeplini obligatiile noastre contractuale fata de dvs., inclusiv furnizarea serviciilor noastre sau la solicitarea dvs. inainte de a intra in contract cu dvs.
  • Obligatii legale. Putem procesa informatiile dvs. daca credem ca este necesar pentru a respecta obligatiile noastre legale, cum ar fi colaborarea cu un organism de aplicare a legii sau o autoritate de reglementare, exercitarea sau apararea drepturilor noastre legale sau divulgarea informatiilor dvs. ca proba in litigii in care suntem implicati.
  • Interese vitale. Putem procesa informatiile dvs. daca credem ca este necesar pentru a proteja interesele vitale ale dvs. sau ale unei terte parti, cum ar fi situatii care implica amenintari potentiale la adresa sigurantei oricarei persoane.

Dacă vă aflați în Canada, această secțiune se aplică dumneavoastră.

Putem procesa informațiile dumneavoastră dacă ne-ați dat permisiunea specifică (adică consimțământul expres) de a utiliza informațiile dumneavoastră personale pentru un scop specific, sau în situații în care permisiunea dumneavoastră poate fi dedusă (adică consimțământul implicit). Aveți posibilitatea de a vă retrage consimțământul în orice moment.

În unele cazuri excepționale, putem fi legal permise să procesăm informațiile dumneavoastră fără consimțământul dumneavoastră, inclusiv, de exemplu:

  • Dacă colectarea este în mod clar în interesul unei persoane și consimțământul nu poate fi obținut în mod oportun Pentru investigații și detectarea și prevenirea fraudelor Pentru tranzacții de afaceri în condițiile în care sunt îndeplinite anumite condiții
  • Dacă informațiile se găsesc într-o declarație de martor și colectarea este necesară pentru evaluarea, procesarea sau soluționarea unei cereri de despăgubire de asigurare Pentru identificarea persoanelor rănite, bolnave sau decedate și comunicarea cu rudele lor
  • Dacă avem motive întemeiate să credem că o persoană a fost, este sau poate fi victima abuzului financiar
  • Dacă este rezonabil să se aștepte că colectarea și utilizarea cu consimțământ ar compromite disponibilitatea sau exactitatea informațiilor și colectarea este rezonabilă în scopuri legate de investigarea unei încălcări a unui acord sau a încălcării legilor Canadei sau unei provincii
  • Dacă divulgarea este necesară pentru a respecta o citare, un mandat, o ordonanță judecătorească sau regulile instanței referitoare la producerea de înregistrări
  • Dacă a fost produsă de o persoană în cadrul angajării, afacerii sau profesiei lor și colectarea este în conformitate cu scopurile pentru care informațiile au fost produse
  • Dacă colectarea se face exclusiv în scopuri jurnalistice, artistice sau literare
  • Dacă informația este disponibilă public și este specificată de regulamente

4. CÂND ȘI CU CINE ÎMPĂRTĂȘIM INFORMAȚIILE PERSONALE ALE UTILIZATORILOR?

În scurt: Putem împărtăși informații în situații specifice descrise în această secțiune și / sau cu următorii terți.

Furnizori, consultanți și alți furnizori terți de servicii: Putem împărtăși datele dvs. cu furnizori terți, furnizori de servicii, contractori sau agenți ("terți") care efectuează servicii pentru noi sau în numele nostru și necesită acces la aceste informații pentru a efectua această lucrare. Avem contracte încheiate cu terții noștri, care sunt concepute pentru a ajuta la protejarea informațiilor dvs. personale. Acest lucru înseamnă că nu pot face nimic cu informațiile dvs. personale decât dacă li s-a instruit să o facă. De asemenea, nu vor împărtăși informațiile dvs. personale cu nicio organizație în afară de noi. De asemenea, se angajează să protejeze datele pe care le dețin în numele nostru și să le păstreze pentru perioada pe care o instruim. Terții cu care putem împărtăși informații personale sunt următorii:

  • Servicii de calcul în cloud
    Amazon Web Services (AWS), MongoDB și DigitalOcean
  • Facturare și facturare
    Stripe
  • Analize web și mobile
    Google Analytics
  • Monitorizarea performanței site-ului web
    Firebase Crash Reporting și Firebase Performance Monitoring
  • Testarea site-ului web
    Google Play Console și TestFlight De asemenea, este posibil să fie nevoie să partajăm informațiile dumneavoastră personale în următoarele situații:
  • Transferuri de afaceri.
    Putem partaja sau transfera datele dvs. în legătură cu orice fuziune, vânzare de active ale companiei, finanțare sau achiziționarea întregii sau unei părți din afacerea noastră către o altă companie.
  • Alți utilizatori.
    Atunci când partajați informații personale (de exemplu, prin postarea de comentarii, contribuții sau alte conținuturi în cadrul Serviciilor) sau interacționați în orice alt mod cu zonele publice ale Serviciilor, aceste informații personale pot fi vizualizate de toți utilizatorii și pot fi făcute publice în afara Serviciilor în perpetuitate. Similar, alți utilizatori vor putea vizualiza descrierile activității dvs., comunica cu dvs. în cadrul serviciilor noastre și vizualiza profilul dvs.

În scurt: Putem utiliza cookie-uri și alte tehnologii de urmărire pentru a colecta și stoca informațiile dvs.

Putem utiliza cookie-uri și tehnologii de urmărire similare (cum ar fi marcajele web și pixelii) pentru a accesa sau stoca informații. Informații specifice despre modul în care utilizăm astfel de tehnologii și despre modul în care puteți refuza anumite cookie-uri sunt prezentate în Cookie Policy.

6. CÂT TIMP PĂSTRĂM DATELE DVS. PERSONALE?

În scurt: Păstrăm datele dvs. personale atât timp cât este necesar pentru a îndeplini scopurile prezentate în această notificare de confidențialitate, cu excepția cazului în care legea prevede altfel.

Vom păstra datele dvs. personale doar atât timp cât este necesar pentru scopurile prezentate în această notificare de confidențialitate, cu excepția cazului în care este necesar sau permis un interval de păstrare mai lung în conformitate cu legea (cum ar fi cerințele fiscale, contabile sau legale). Niciunul dintre scopurile prezentate în această notificare nu va necesita păstrarea datelor dvs. personale mai mult de doisprezece (12) luni după încetarea contului utilizatorului.

Atunci când nu avem nevoie continuă de afaceri legitime pentru a procesa informațiile dvs. personale, vom șterge sau anonimiza astfel de informații, sau, dacă acest lucru nu este posibil (de exemplu, pentru că informațiile dvs. personale au fost stocate în arhive de backup), atunci vom stoca în siguranță informațiile dvs. personale și le vom izola de orice alt procesare până când ștergerea va fi posibilă.

7. CUM VĂ PAZIM INFORMAȚIILE ÎN SIGURANȚĂ?

Pe scurt: Încercăm să protejăm informațiile dvs. personale printr-un sistem de măsuri de securitate organizatorice și tehnice.

Am implementat măsuri de securitate tehnice și organizatorice adecvate și rezonabile concepute pentru a proteja securitatea oricăror informații personale pe care le procesăm. Cu toate acestea, în ciuda măsurilor noastre de protecție și a eforturilor noastre de a vă asigura informațiile în siguranță, nicio transmisie electronică peste Internet sau tehnologie de stocare a informațiilor nu poate fi garantată 100% sigură, deci nu putem promite sau garanta că hackerii, infractorii cibernetici sau alte terțe părți neautorizate nu vor putea să învingă securitatea noastră și să colecteze, acceseze, fure sau modifice incorect informațiile dvs. Deși vom face tot posibilul pentru a proteja informațiile dvs. personale, transmiterea de informații personale către și de la serviciile noastre este efectuată pe propria dvs. risc. Ar trebui să accesați serviciile numai într-un mediu securizat.

8. COLECTĂM INFORMAȚII DE LA MINORI?

Pe scurt: Nu colectăm intenționat date de la copii sub 18 ani și nici nu îi avem ca public țintă.

Nu colectăm intenționat date de la sau nu facem marketing către copii sub 18 ani. Utilizând Serviciile, declarați că aveți cel puțin 18 ani sau că sunteți părintele sau tutorele unui astfel de minor și consimțiți la utilizarea Serviciilor de către dependentul minor. Dacă aflăm că au fost colectate informații personale de la utilizatori cu vârsta sub 18 ani, vom dezactiva contul și vom lua măsuri rezonabile pentru a șterge prompt aceste date din înregistrările noastre. Dacă vă dați seama că am putut colecta date de la copii sub vârsta de 18 ani, vă rugăm să ne contactați la contact@menoo.eu.

9. CARE SUNT DREPTURILE DVS. PRIVIND CONFIDENȚIALITATEA?

Pe scurt: În unele regiuni, cum ar fi Spațiul Economic European (SEE), Regatul Unit (UK) și Canada, aveți drepturi care vă permit un acces mai mare și un control asupra informațiilor dvs. personale. Puteți revizui, modifica sau termina contul dvs. în orice moment.

În unele regiuni (cum ar fi EEA, Marea Britanie și Canada), aveți anumite drepturi în conformitate cu legile aplicabile de protecție a datelor. Acestea pot include dreptul (i) de a solicita accesul și de a obține o copie a informațiilor dvs. personale, (ii) de a solicita corectarea sau ștergerea acestora, (iii) de a restricționa prelucrarea informațiilor dvs. personale și (iv) dacă este cazul, de portabilitatea datelor. În anumite circumstanțe, puteți avea, de asemenea, dreptul de a vă opune prelucrării informațiilor dvs. personale. Puteți face o astfel de solicitare contactându-ne prin folosirea detaliilor de contact furnizate în secțiunea "CUM NE PUTEȚI CONTACTA CU PRIVIRE LA ACEST ANUNȚ?" de mai jos.

Vom lua în considerare și vom acționa în conformitate cu legile aplicabile de protecție a datelor.

Dacă vă aflați în EEA sau Marea Britanie și considerați că prelucrăm informațiile dvs. personale în mod ilegal, aveți, de asemenea, dreptul de a depune o plângere la autoritatea dvs. locală de supraveghere a protecției datelor. Puteți găsi detaliile lor de contact aici: https://ec.europa.eu/justice/data-protection/bodies/authorities/index_en.htm.

Dacă vă aflați în Elveția, detaliile de contact pentru autoritățile de protecție a datelor sunt disponibile aici: https://www.edoeb.admin.ch/edoeb/en/home.html.

Retragerea consimțământului dumneavoastră: Dacă ne bazăm pe consimțământul dumneavoastră pentru a prelucra informațiile dvs. personale, care pot fi consimțământ expres și/sau implicit, în funcție de legea aplicabilă, aveți dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment. Puteți face acest lucru contactându-ne prin folosirea detaliilor de contact furnizate în secțiunea "CUM NE PUTEȚI CONTACTA CU PRIVIRE LA ACEST ANUNȚ?" de mai jos.

Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că aceasta nu va afecta legalitatea prelucrării anterioare retragerii, nici nu va afecta prelucrarea informațiilor dvs. personale efectuate în baza altor temeiuri legale decât consimțământul.

Informații despre cont

Dacă doriți să revizuiți sau să schimbați informațiile din contul dvs. sau să vă închideți contul, puteți:

  • Contactați-ne folosind informațiile de contact furnizate.

La cererea dvs. de închidere a contului, vom dezactiva sau șterge contul și informațiile dvs. din bazele noastre de date active. Cu toate acestea, putem păstra unele informații în fișierele noastre pentru a preveni fraudele, a remedia problemele, a ajuta la orice investigații, a impune termenii noștri legali și/sau a respecta cerințele legale aplicabile.

Cookie-uri și tehnologii similare: Majoritatea browserelor web sunt setate să accepte cookie-uri implicit. Dacă preferați, de obicei puteți să setați browserul să elimine cookie-urile și să respingă cookie-urile. Dacă alegeți să eliminați cookie-urile sau să respingeți cookie-urile, aceasta ar putea afecta anumite funcții sau servicii ale Serviciilor noastre. Pentru informații suplimentare, vă rugăm să consultați Politica de cookie-uri noastră.

Dacă aveți întrebări sau comentarii cu privire la drepturile dvs. privind confidențialitatea, ne puteți trimite un e-mail la contact@menoo.eu.

10. CONTROLUL FUNCȚIILOR DE NU-URMĂRIRE

Majoritatea browserelor web și unele sisteme de operare și aplicații mobile includ o funcție sau setare de Nu-urmărire ("DNT") pe care o puteți activa pentru a semnala preferința dvs. de confidențialitate de a nu avea date despre activitățile dvs. de navigare online monitorizate și colectate. În acest stadiu, nu a fost finalizat un standard de tehnologie uniform pentru recunoașterea și implementarea semnalelor DNT. Prin urmare, nu răspundem în prezent la semnalele browserelor DNT sau la orice alt mecanism care comunică automat alegerea dvs. de a nu fi urmărit online. Dacă în viitor se adoptă un standard de urmărire online pe care trebuie să-l urmăm, vă vom informa despre această practică într-o versiune revizuită a acestei notificări de confidențialitate.

11. AU REZIDENȚII DIN CALIFORNIA DREPTURI SPECIFICE PRIVIND CONFIDENȚIALITATEA?

În scurt: Da, dacă sunteți rezident al Californiei, aveți drepturi specifice privind accesul la informațiile dvs. personale.

Secțiunea 1798.83 din Codul Civil din California, cunoscută și sub numele de legea "Shine The Light", permite utilizatorilor noștri care sunt rezidenți ai Californiei să solicite și să obțină de la noi, o dată pe an și gratuit, informații despre categoriile de informații personale (dacă există) pe care le-am dezvăluit terților în scopuri de marketing direct și numele și adresele tuturor terților cu care am împărtășit informații personale în anul calendaristic imediat anterior. Dacă sunteți rezident al Californiei și doriți să faceți o astfel de solicitare, vă rugăm să ne trimiteți solicitarea la adresa contact@menoo.eu.

Dacă aveți sub 18 ani, locuiți în California și aveți un cont înregistrat cu Serviciile noastre, aveți dreptul să solicitați eliminarea datelor nedorite pe care le postați public pe Servicii. Pentru a solicita eliminarea acestor date, vă rugăm să ne contactați folosind informațiile de contact furnizate mai jos și să includeți adresa de e-mail asociată contului dvs. și o declarație că locuiți în California. Vom ne asigurăm că datele nu sunt afișate public pe Servicii, dar vă rugăm să fiți conștienți că datele pot să nu fie complet sau pe deplin eliminate din toate sistemele noastre (de ex. copiile de siguranță etc.).

12. ACTUALIZĂM ACEST ANUNȚ?

În scurt: Da, vom actualiza acest anunț în funcție de nevoile noastre și pentru a rămâne în conformitate cu legile relevante.

Putem actualiza acest anunț de confidențialitate din când în când. Versiunea actualizată va fi indicată printr-o dată "Revizuită" și va fi efectivă imediat ce va fi accesibilă. Dacă facem modificări materiale la acest anunț de confidențialitate, putem să vă informăm fie prin postarea vizibilă a unei notificări cu privire la astfel de modificări, fie prin trimiterea directă a unei notificări. Vă încurajăm să verificați frecvent acest anunț de confidențialitate pentru a fi informat cu privire la modul în care protejăm informațiile dvs.

13. CUM NE PUTEȚI CONTACTA CU PRIVIRE LA ACEST ANUNȚ?

Dacă aveți întrebări sau comentarii cu privire la acest anunț, ne puteți trimite un e-mail la adresa contact@menoo.eu.

14. CUM PUTEȚI REVIZUI, ACTUALIZA SAU ȘTERGE DATELE PE CARE LE COLECTĂM DE LA DVS?

În funcție de legile aplicabile din țara dvs., puteți avea dreptul de a solicita accesul la informațiile cu caracter personal pe care le colectăm de la dvs., de a le modifica sau de a le șterge în anumite circumstanțe. Pentru a solicita să revizuiți, să actualizați sau să ștergeți informațiile cu caracter personal, vă rugăm să ne contactați la adresa contact@menoo.eu.