Cum să promovezi un restaurant nou în 5 pași esențiali

Să deschizi un restaurant în lumea de azi poate să fie o decizie foarte riscantă. Un studiu arată că peste 60% din restaurante intră în faliment după primul an de la deschidere, însă nu ar trebui să te descurajezi. Dacă îți focalizezi acțiunile ce țin de businessul tău pe o dezvoltare organică și durabilă, dar te folosești 100% și de uneltele de promovare, riscurile se micșorează exponențial.

În acest articol îți vom prezenta cele mai eficiente metode de a-ți promova restaurantul nou deschis, astfel încât să îți poți scala afacerea eficient.

1 Online-ul este cea mai la îndemână metoda

Majoritatea afacerilor vechi, inclusiv cele din HORECA, nu realizează că lumea digitalului este locul în care trebuie să te afli în 2021, ceea ce este posibil să îi coste în vânzări și awareness.

Dacă nu ai o imagine consolidată în comunitatea în care îți poziționezi afacerea, este necesar să dai de știre oamenilor că există un restaurant nou în oraș. Numele restaurantului tău trebuie să se afle pe Google Maps, trebuie să aibă o pagină de review-uri ușor accesibilă și trebuie să apară în topul căutărilor atunci când o persoană caută un loc bun pentru a lua cina. Astfel, cum te aștepți ca posibilii clienți să te găsească dacă nu ai un website optimizat, o pagină de Facebook sau de Instagram, sau dacă nu apari pe lista aplicațiilor de comandat mâncare?

Asigură-te că exiști pe google, promovează te prin ads și prin optimizarea SEO, și fă-ți numele nou cunoscut într-o plajă de localuri. Aici afli cum poți să construiești un website , și cum să îl optimizezi.

2 Digitalizare completă

Obiectivul actual al restaurantelor include reducerea interacțiunii dintre clienți și personal. Acest lucru se poate realiza cel mai eficient prin utilizarea unei tehnologii de vârf. Odată ce restaurantele încep să folosească această tehnologie, este puțin probabil să se întoarcă la vechile moduri. Una dintre cele mai ușoare tehnologii de implementat este plata contactless, precum Apple Pay. poza art.png Apoi, meniurile ar trebui, de asemenea, digitalizate. Aplicația Menoo permite clienților, spre exemplu, să vizualizeze meniul prin intermediul unui cod QR, să comande din restaurant fără a interacționa cu chelnerul, să-l cheme sau să ceară nota. Chelnerul, bucătarul sau barmanul este notificat pentru fiecare dintre acțiunile menționate mai sus,iar managementul restaurantului putând să personalizeze meniul.

Vezi toate facilitățile Menoo aici.

3 Consolidează încă de la început o imagine puternică

Cea mai bună strategie de a câștiga clienți loiali, dar și de a atrage clientela ta țintă în restaurant este de a crea și consolida o bună imagine de brand. Brandingul este modul prin care faci ca imaginea restaurantului tău să devină recognoșcibilă în fața clientelei.

Imaginea de brand trebuie să se regăsească în fiecare lement, minor sau major, al afacerii tale. De la materialele de promovare, digitale sau print, decorul restaurantului, modul în care interacționează cu clienții, și tot ceea ce ține de acțiunile pe care le faci în managerierea afacerii.

Am scris aici despre cum ar trebui să îți creezi planul de branding.

4 Loializarea clienților

În gestionarea unui restaurant, lucrul ideal pe care trebuie să îl faci este loializarea clienților, pentru a putea să ai parte de un venit constant și regulat. Pentru ați loializa clienții ănsă, va trebui să îi cunoști foarte bine, care este profilul clientului tău ideal, cel care îți frecventează restaurantul adesea?

sdsadsad.png

După ce îi identifici, creează o strategie prin care să îi readuci în restaurantul tău din nou și din nou. Este important să oferi clienților cunoscuți, încă de la început, anumite avantaje, precum:

  • puncte de loialitate și reduceri create special pentru aceștia
  • un meniu secret, pe care doar ei îl pot accesa
  • posibilitatea de a avea prioritate la comandare și rezervare
  • posibilitatea de a fi anunțați mai devreme de anumite evenimente pe care le organizați

Lista poate continua o eternitate dacă te asiguri că acorzi mai multă creativitatea în procesul de gândire a strategiei acesteia.

5 Redu costurile inteligent

Cred că știi că afacerile din lumea HORECA implică investiții mari, mai ales la început de drum, însă trebuie să fi inteligent în gestionare capitalului. Uite câteva metode, la care poate nu te-ai gândit, pentru a reduce costurile: poza art.png

  • identifică acele produse scumpe pe care le vinzi, însă nu sunt atât de cumpărate
  • nu mai irosi mâncare -micșorează meniul
  • cumpără produse în funcție de sezon

GANDURI FINALE.png

Gestionarea unui restaurant la început de drum implică mult curaj, dar și multă muncă pentru a crește.

Înțelegerea modului de promovare a unui nou restaurant este un proces continuu. Pe măsură ce te obișnuiești să te conectezi cu clieții, veți întâlni noi tehnici mai potrivite pentru restaurantul tău.

Utilizați metodele enumerate mai sus una câte una pentru a evalua ce funcționează pentru afacerea ta. De asemenea, poți testa propria tehnică pentru a determina cele mai bune modalități de a-ți promova noua afacere.

Ai nevoie de ajutor?
Dacă ai nevoie de ajutor, lasă-ne telefonul sau adresa ta de email și te contactăm noi!