Satistici și trenduri de urmat în 2022, pentru restaurante. Trebuie să le știi!
De ce trebuie să fii la curent?
2022 se apropie din ce în ce mai repede, ceea ce înseamnă că trebuie să începi să creezi un plan de dezvoltare, pentru restaurantul tău. Fie că este vorba despre promovare, îmbunătățirea personalului, sau orice alte obiective ți-ai propus în 2022, este important să știi despre direcția în care merge piața.
Să cunoști mișcările care se produc în industrie te poate ajuta să fi cu un pas în fața competitorilor tăi, dar și să analizezi ce își doresc clienții tăi. Poate că nu toate informațiile se vor potrivi pentru afacerea ta, însă este important să le cunoști.
- În 2019, peste 67% din restaurante au plătit pentru rularea reclamelor pe social media (Toast, 2019)
- În același an, 53% din restaurante au plănuit să se promoveze prin sponsorizarea evenimentelor locale, sau a evenimentelor de caritate (Toast, 2019)
- Doar 14% din restaurante folosesc promovarea prin reclame pe YouTube (Toast, 2019)
- Review-urile sunt interpretate diferit de către restaurante: 23% se conectează direct cu persoana care a lăsat review-ul negativ, 15% iau feedbackul în considerare pentru a face schimbări din punct de vedere al personalului, iar doar 2% admit că nu citesc deloc review-urile. (Toast, 2019)
- Review-urile online sunt încă standardul pentru alegerea restauantului de către consumatori. 94% din consumatorii americani își bazează decizia pe acest fapt (Lunchbox,2021)
- Un studiu marca Harvard Business School , arată că conexiunea emoțională a restaurantelor cu consumatorii, crește șansa de fidelizarea a clienților cu 27%.
- Promovarea ,,din gură în gură", încă rezistă. 39% din persoanele care frecventează des restaurantele spun că o experiență plăcută la restaurant i-ar încuraja să consume mai mult, 41% recomandă restaurante și localuri des către prieteni și familie, iar 73% din clienții care au avut o experiență proastă, nerezolvată, la un restaurant, vor împărtăși mai departe către cunoscuți. (Lunchbox, 2021)
- Câteva statistici despre Millenials, cunoscuți și ca generația Y. 84% din aceștia vor încerca un restaurant nou, după ce văd conținut din social media despre restaurantul respectiv. 28% doresc să consume mai mult la un restaurant, dacă știu că personalul este plătit bine. 24% spun că restaurantele pe care le frecventează îi definesc ca persoană. (Lunchbox, 2021)
- 78% din clienții care frecventează des restaurantele vor să consume mai mult într-un restaurant cu o politică verde bună, care combate irosirea mâncării și a energiei (Lunchbox 2021)
- Dacă te-ai conectat personal cu oameni pe social media prin mesaje directe, like-uri sau comentarii, poate însemna o creștere cu 74% ca acele persoane să îți viziteze restaurantul. (MGH- 2021)
- 71% din consumatori sunt mai tentați să recomande un local sau un restaurant, dacă văd că acesta răspunde repede la mesaje, pe canalele social media. (MGH- 2021)
- 53% din consumatori consideră că mâncarea la pachet și livrarea acasă sunt esențiale pentru modul în care trăiesc (NRA 2021)
- ![61532843_2540608285958341_6934829946183352320_n.jpg]
- Dacă li s-ar oferi șansa, 41% din consumatori și-ar cumpăra un kit de preparare a mâncării acasă. de la restaurantul lor favorit. (NRA, 2020)
- Când comandă mâncare online, în materie de satisfacție, clienții au pus pe primul loc timpul de așteptare, mai apoi prețul, urmat de calitatea mâncării (Toast,2019)
- 31% din restaurante își actualizează meniul lunar, iar 24% o fac sezonal. (Toast, 2019)
- În S.U.A. , 53% din restaurante oferă personalului training despre siguranța alimentelor și a băuturilor alcoolice. (Toast, 2019)
Vrei să-ți digitalizezi restaurantul? Cu Menoo, poți să ai parte de un sistem special gândit pentru restaurantul tău. Câteva beneficii?
- atragi noi tipuri de clienți în restaurantul tău, oferind mai multe posibilități de comandare.
- facilitezi un workflow mai eficient personalului tău.
- îmbunătățești experiența clienților tăi.
- noi îți garantăm profesionalism, calitate, încredere și suport 24/24.
Toate facilitățile Menoo, aici
Ai nevoie de ajutor?
Dacă ai nevoie de ajutor, lasă-ne telefonul sau adresa ta de email și te contactăm noi!